Direktlänk till inlägg 24 maj 2022

Svårt att få mörkt nog i huset

Av Hiung Gah - 24 maj 2022 22:04

Det är underbart att det nästan är sommar, fast jag har lite svartvitt sova. Det är så ljust i mitt hus så jag vaknar vid 5-tiden varje morgon och sällan lyckas somna om. De kvällar jag somnat i soffan vaknar jag ännu tidigare, där finns inga rullgardiner. Så därför är jag ruskigt trött även fast de flesta är piggare nu när det är ljust ute. Jag får väl ta en tripp till Ikea eller Jysk och köpa mörkläggningsgardiner eller hitta på något annat sätt att få sovrummet mörkt. Kanske kan jag sluta sova i soffan, men jag tycker faktiskt att det är ett av de skönaste sätten att somna på. Framför tv:n med fötterna vilandes på bordet och en liten drink i handen. Nja, fast ändå ganska nära? 
#ljus #sova#soffan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hiung Gah - 25 maj 2022 11:42

I morse var det mycket mörkare än på länge. Jag hann inte fixa fönstret igår, fast jag var duktig nog att inte somna i soffan utan masade mig till sängen innan jag slöt ögonen och föll i djup sömn. Jag vaknade av klockan, inte av solen. Det var rikti...

Av Hiung Gah - 22 maj 2022 11:14

Hej igen, Nu är det så nästa dag och jag borde alltså ha något roligt, fyndigt eller intressant att skriva. Tyvärr måste jag göra er brsvikna, jag har inget speciellt att berätta nu heller. Men jag tycker att det ser väldigt tomt ut även med en pos...

Av Hiung Gah - 22 maj 2022 02:38

Vad tomt det var på den här sidan, det måste ju åtgärdas direkt. Eller snarare efter ett gäng år sedan kontot startades. Mysko att inga posts finns kvar, inte ett enda.  Just nu är jag för trött för att skriva något smart eller roligt, så jag vänta...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2022
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards